Условия и правила

Общи условия за продажба за покупки, направени на сайта Studiodanza.com


STUDIODANZA s.r.l. със седалище на ул. G.M.Bosco, 65 - 81100 Caserta (CE) и административен офис на ул. Via Roma №33 - 81022 Casagiove (CE) - Италия - Данъчен код & ДДС номер: 04124740616. Предлага на всички възможността да закупят своите продукти чрез интернет. Клиентът декларира, че е прочел цялата информация, предоставена по време на процедурата за покупка, и че приема изцяло общите условия и условията за плащане, описани тук.

 

1. Поръчка

Закупуването на нашите продукти е лесно и бързо. Всеки артикул е подробно описан в карта, която включва изображения, описание, цветови палитри, материали, размери и време за доставка.

Покупките трябва да се извършват чрез нашия онлайн магазин, следвайки обичайната процедура за поръчка.

(За повече информация относно как да направите поръчка, ръководство за размери и подробности за цветните палитри, моля, вижте секцията „Поръчки“ в ЧЗВ.)

За да направите поръчка, е необходимо да сте регистрирани в сайта и да продължите с един от следните начини:

 

1.1 Ако клиентът вече е регистриран и проверен на сайта Studiodanza, с Привилегирован акаунт (Акаунт Училище или Акаунт Търговец), достатъчно е да въведе своите идентификационни данни (Потребителско име и Парола) в секцията за удостоверяване, като кликне върху „ВХОД“.

1.2 Ако клиентът все още не е регистриран и не е проверен за достъп до запазени отстъпки, може да се регистрира на сайта и веднага да започне да пазарува като гост.

Възможно е да създадете гост акаунт в секцията СЪЗДАЙТЕ АКАУНТ.
Studiodanza напомня на клиента, че преди да продължи с покупките, може по всяко време да поиска да стане проверен потребител и да получи Привилегирован акаунт, с достъп до специални отстъпки за училища и магазини за танци.
(За да заявите Училищен акаунт или Търговски акаунт и да получите достъп до запазените отстъпки, е достатъчно да се регистрирате на сайта Studiodanza и да въведете данните за вашето танцово училище или компания. Привилегированият акаунт ще бъде активиран от наш оператор в рамките на 24 часа, след проверка на достоверността на предоставените данни.

1.3 Клиентът успешно завършва Процедурата за Поръчка, ако на сайта не се появи съобщение за грешка (системата не може да открие грешки в данните, въведени от клиента в полетата за фактуриране и доставка).

1.4 Покупката се счита за завършена между Studiodanza и клиента в момента на получаване на поръчката от Studiodanza.

1.5 Studiodanza ще потвърди получаването на поръчката, като изпрати имейл за потвърждение на имейл адреса, използван от клиента за регистрация. Потвърждението на поръчката ще обобщи продуктите с техните съответни цветове, размери и избрани материали, съответните цени, данъци, евентуални разходи за доставка, адреса за доставка и фактуриране и номера на поръчката.

1.6 Важно е клиентът внимателно да провери точността на данните, съдържащи се в Потвърждението на поръчката, и при необходимост да съобщи за евентуални корекции в рамките на 24 часа от получаването.

1.7 Номерът на поръчката, генериран от системата, трябва да се използва от клиента за всички комуникации с Studiodanza относно поръчката.

1.8 Възможно е понякога да има липса на наличност на предлаганите Продукти. В такъв случай, ако избраните от клиента продукти не са налични, изцяло или частично, Studiodanza ще уведоми Клиента.

*ПРОВЕРЕНО: Проверен потребител получава достъп до цени, услуги и отстъпки, запазени за танцови училища и търговци на дребно.

 

2. Начин на плащане

Клиентът може да извърши плащането, избирайки един от следните начини:

2.1 Кредитна карта или предплатена карта

В случай че клиентът желае да извърши плащане чрез кредитна карта или предплатена карта (Postepay, MasterCard, Visa, Maestro, Aura, Discovery, Amex), може да използва портала за плащания с кредитна карта, управляван от Shopify Payments, който гарантира конфиденциалността на предоставените от клиента данни.

В случаите на закупуване на стоки с кредитна или предплатена карта, едновременно със завършването на онлайн транзакцията, системата Shopify Payments ще дебитира незабавно сумата за направената покупка.

В случай на анулиране на поръчката, както от страна на Клиента, така и в случай на отказ от страна на Studiodanza, сумата за анулираната поръчка ще бъде възстановена по сметката на клиента. Времето за изчакване за възстановяване зависи единствено и само от банковата система. След като възстановяването е извършено, Studiodanza не може да бъде държана отговорна за евентуални забавяния, причинени от банковата система.

В нито един момент от процедурата по покупка чрез кредитни карти или предплатени карти, Studiodanza не може да влезе в контакт с информацията относно картата на клиента. Следователно, Studiodanza не може да бъде държана отговорна за евентуални измамни използвания на кредитни карти от трети лица.

2.2 Paypal

В случай че плащането се извършва чрез сметка в Paypal, можете да използвате бутона за плащане „Платете с Paypal акаунт“.

В случаите на закупуване на стоки с начин на плащане PayPal, едновременно със завършването на онлайн транзакцията, PayPal незабавно ще дебитира сумата, свързана с направената покупка.

В случай на анулиране на поръчката, както от страна на Клиента, така и в случай на неприемане от страна на Studiodanza, сумата за анулираната поръчка ще бъде възстановена по сметката на клиента в Paypal в реално време.

2.3 Банков превод

В случай на плащане чрез авансов банков превод, поръчката ще бъде запазена до получаване на доказателство за извършен превод, което трябва да се изпрати на info@studiodanza.com в рамките на 3 работни дни от датата на приемане на поръчката. Изпращането на поръчката ще се извърши само след действителното кредитиране на дължимата сума по банковата сметка на Studiodanza, което трябва да стане в рамките на 10 работни дни от датата на приемане на поръчката. След този срок поръчката ще бъде автоматично анулирана.

Основанието за банковия превод трябва да съдържа:
-Номерът за справка на поръчката
-Датата на поръчката

3. Транспорт и Доставка

3.1 За всяка направена поръчка, Studiodanza издава фактура за изпратения материал, която ще бъде изпратена предварително по имейл на получателя на поръчката и придружена с изпратената стока, прикрепена към външната страна на пакета.

 

3.2 Възможно е да се посочи различен адрес за доставка от този за фактуриране по време на поръчката. За издаването на фактурата се вземат предвид информацията, предоставена от Клиента при поръчката. Никакви промени във фактурата няма да бъдат възможни след нейното издаване.

 

3.3 Разходите за доставка са за сметка на Клиента.

 

3.4& nbsp;Studiodanza не може да бъде държана отговорна за забавяния при изпълнението на поръчката или доставката на поръчаното.

 

3.5 При доставката на стоката от куриера, Клиентът трябва да провери:
  1. Нека броят на доставените пакети съответства на посоченото в транспортния документ.
  2. Че опаковката е цяла, не е повредена, нито мокра или променена.
Всякакви щети по опаковката и/или продукта, или несъответствие в броя на пакетите, трябва да бъдат незабавно оспорени чрез поставяне на ПИСМЕНА РЕЗЕРВА ЗА КОНТРОЛ (напр. "пробита опаковка", "смачкана опаковка") върху доказателството за доставка от куриера. След като документът на куриера бъде подписан, Клиентът няма да може да прави никакви възражения относно външните характеристики на доставеното.

 

3.6 В случай на неполучаване в рамките на 5 работни дни на материалите, намиращи се в склада на куриера, поради многократна невъзможност за доставка, поръчката ще бъде върната в складовете на Studiodanza. Транспортните разходи за ново изпращане ще бъдат за сметка на клиента.

 

4. Право на отказ

4.1 Съгласно чл. 5 от Законодателен указ 185/1999, ако клиентът е потребител (т.е. физическо лице, което купува стоката за цели, несвързани с неговата професионална дейност, и не извършва покупката, като посочва в поръчковия формуляр на Studiodanza референция за ДДС номер), той има право да се откаже от договора за покупка по каквато и да е причина, без да е необходимо да предоставя обяснения и без никакви наказания, с изключение на посоченото в точки 4.3 и 4.4.

 

4.2 За да упражни това право, клиентът трябва да изпрати на Studiodanza съобщение в рамките на 14 дни от датата на получаване на стоката, по имейл на info@studiodanza.com. След като получи съобщението за отказ, Клиентската служба на Studiodanza бързо ще информира клиента за инструкциите за връщане, като му предостави уникален RMA код (код за разрешение за връщане). Стоката трябва да бъде върната на Studiodanza в рамките на 10 дни от разрешението.

 

Стоката трябва да бъде върната цяла, с всички нейни части и в оригиналните опаковки (пликове и кутии), съхранена и запечатана.

 

4.3 Правото на отказ е подчинено на следните условия:
  • Правото на отказ не се прилага за артикули, произведени по поръчка с тъкани и цветове по избор на клиента.

- Закупеният продукт трябва да бъде цял и върнат в оригиналната опаковка, пълна с всички нейни части (включително опаковката и евентуалното допълнително оборудване);
- Не е възможно да се приложи правото на отказ за използвани, мръсни или манипулирани продукти.
- По закон, разходите за връщане на стоката са за сметка на клиента; разходите за доставка до клиента и евентуални други допълнителни разходи, посочени по време на поръчката, няма да бъдат възстановени;
- Доставката, до удостоверението за получаване в нашия склад, е под пълната отговорност на клиента;
- В случай на повреда на продукта по време на транспортиране, Studiodanza s.r.l. ще уведоми клиента за инцидента в рамките на 5 работни дни от получаването на продукта в своите складове, за да му позволи своевременно да подаде жалба срещу куриера и да получи възстановяване на стойността на стоката (ако е застрахована). В този случай продуктът ще бъде предоставен на клиента за връщане, като заявката за отказ ще бъде анулирана;
Studiodanza не носи отговорност за повреди или кражба/загуба на продукти, върнати с неосигурени пратки. При пристигането си в склада, продуктът ще бъде прегледан за оценка на евентуални щети, които не са причинени по време на транспортирането. Ако продуктът, опаковката и/или оригиналната опаковка са повредени или отворени, Studiodanza s.r.l. ще удържи процент или цялата сума от дължимото възстановяване.

4.4 С изключение на евентуалните разходи за възстановяване на установени щети по продукта, Studiodanza ще възстанови на клиента цялата платена сума в рамките на 10 дни от връщането на стоката, чрез сторниране на сумата, начислена върху Кредитната Карта или чрез Банков Превод. В последния случай, клиентът трябва своевременно да предостави банковите координати (Код. ABI - CAB - IBAN - Номер на Сметка на титуляра на фактурата).

 

4.5 Правото на отказ напълно отпада, поради липса на основното условие за цялостност на стоката (опаковка и/или съдържание), в случаите, когато Studiodanza установи:
        използването на продукта или нарушаването на оригиналната опаковка;
        повреда на продукта по причини, различни от транспорта.

 

В случай на отпадане на правото на отказ, стоката ще остане в седалището на Studiodanza на разположение на Клиента за вземане за негова сметка.

 

 

5. Рекламации

Всяка жалба трябва да бъде отправена към Studiodanza, писмено по имейл на info@studiodanza.com.