Връщания и възстановявания

В съответствие с Декрет-закон № 206 от 6 септември 2005 г., относно правата на потребителите, е възможно да се оттеглите от покупката в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване на стоките, след предварително уведомление по имейл до Studiodanza (info@studiodanza.com). Въпреки това, клиентът трябва да заплати преките разходи за връщане на стоката на подателя, ако при упражняване на правото на отказ доставката на стоката вече е била извършена.

14-дневният „период на размисъл“ не се прилага за всички покупки. Кодексът за защита на потребителите, в чл. 59, предвижда, че има някои случаи на дистанционни покупки, за които правото на отказ е изключено. Сред изключенията са доставката на персонализирани или направени по поръчка стоки.

Освен това, съгласно чл. 5 от Декрет-закон 185/1999, правото на отказ се прилага само ако клиентът е потребител, т.е. физическо лице, което купува стоката за цели, които не са свързани с неговата професионална дейност, или не извършва покупката чрез използване на ДДС номер.

Политика за връщане на продукти, налични на склад

Ще приемем връщането на продуктите в рамките на 14 дни от датата на получаване на поръчката от клиента, при условие че са изпълнени следните условия:

  1. Продуктите трябва да бъдат върнати в оригиналната си опаковка, в перфектно състояние, неизползвани, с всички техни елементи и защитени.
  2. Ще приемем само върнати стоки, предварително поискани писмено по имейл на: info@studiodanza.com и одобрени от Studiodanza. При одобрение на връщането ще посочим адреса за изпращане.
  3. Върнатият материал трябва да бъде получен в нашите съоръжения в рамките на 10 дни след разрешението за връщане. В противен случай връщането ще бъде отхвърлено.
  4. Възстановяването на сумата по поръчката ще бъде извършено, след като материалът бъде получен, проверен и отговаря на изискванията, изложени от клиента в неговото искане за връщане. Сумата за транспортните разходи няма да бъде възстановена и възстановяването ще бъде ограничено до сумата на материала.
  5. Клиентът ще поеме разходите за доставка на продуктите от неговия дом до съоръженията на Studiodanza.
  6. В случай на смяна на продуктите, клиентът ще поеме разходите за доставка в двете посоки.

Политика за връщане на персонализирани продукти, изработени по поръчка

НЕ СЕ ПРИЕМАТ ВРЪЩАНИЯ ЗА ПЕРСОНАЛИЗИРАНИ ПРОДУКТИ, ИЗРАБОТЕНИ С ЦВЕТОВЕ И РАЗМЕРИ ПО ИЗБОР НА КЛИЕНТА.

На страниците на всеки продукт, показан на нашия уебсайт, е посочено дали той е наличен на склад или трябва да бъде произведен по поръчка. Също така е посочено дали е разрешено връщане или замяна.

Политика за връщане на дефектни продукти

Studiodanza s.r.l. ще приеме връщането на продуктите в рамките на първите 7 дни от датата на получаване на поръчката от клиента, при условие че са изпълнени следните условия:

  1. Ще бъдат приети само върнати стоки, предварително заявени по имейл на: info@studiodanza.com и одобрени от Studiodanza. При одобрение на връщането ще посочим адреса за изпращане.
  2. Върнатият материал трябва да бъде получен в нашите съоръжения в рамките на 10 дни след разрешението за връщане. В противен случай връщането ще бъде отхвърлено.
  3. Възстановяването на сумата от продажбата ще бъде извършено, след като материалът бъде получен и се потвърди, че дефектът отговаря на изискванията, посочени от клиента в заявката за връщане.
  4. В случай на замяна на продукта поради установен дефект, Studiodanza s.r.l. ще поеме разходите за доставка в двете посоки, при условие че замененият продукт е същият модел или подобен.
  5. В случай че дефектът на продукта не се окаже такъв, материалът ще бъде върнат на клиента с дължимите разходи за доставка.

Възстановявания

Когато получим твоите артикули, възстановяването на сумата се обработва незабавно. Процесът на възстановяване зависи от използвания метод на плащане:

  • Ако сте платили с кредитна или дебитна карта, възстановяването ще бъде изпратено на издателя на картата в рамките на пет работни дни от получаването на върнатия артикул или заявката за анулиране. За да разберете кога кредитът ще бъде начислен по вашата сметка, свържете се с издателя на картата или вашата банка.
  • Ако сте платили с вашия Paypal акаунт, възстановяването ще бъде изпратено към вашия Paypal акаунт в рамките на пет работни дни след получаване на върнатата стока или заявката за анулиране на поръчката. Кредитът ще бъде наличен във вашия Paypal акаунт незабавно.
  • Ако сте платили с банков превод, възстановяването ще бъде изпратено на вашата банка в рамките на пет работни дни от получаването на върнатия артикул или заявката за анулиране на поръчката. Необходимо е предварително да съобщите вашите банкови данни по имейл на Studiodanza (info@studiodanza.com). Обикновено в рамките на 24/48 часа възстановяването ще бъде кредитирано по вашата банкова сметка.